Thursday, September 06, 2012

Minggu yang bz

Alhamdullilah..semalam dah settle sesi pencerapan oleh pensyarah cikgu dr IIUM...ade 6 orang lecturer yang dtg semalam untuk observe cikgu2 yang tgh buat diped kat IIUM ni..pensyarah yang observe cikgu, Dr Zainurrin..orgnyer agak tegas,tp cikgu amat berterima kasih kepada beliau yg memberi pandangan untuk improve proses P&P cikgu..n terima kasih juga kerana memberi gred A kat cikgu utk observation ni.. :-)
 
Abes je observe,rasa lega sangat2..huh!!!then terus fokus pada IID UiTM Segamat..cikgu akan bawak 2 org pelajar utk menyertai IID ni pada 12 dan 13 September ni..td baru siap tempah banner..weekend ni dieorg akan siapkan pamplet..dan ade lagi beberapa urusan yg perlu disettelkan sebelum minggu depan..
 
Petang td meeting MRSM Cross Challenge..n meeting jugak tentang projek MICE yang nak cr dana untuk tabung bantuan kemanusian Somalia..ade beberapa aktiviti yang kami bincang td bagi mengutip dana ni..
 
Esok plak cikgu akan bwk student utk trip ke Singapore...Esok till Sabtu..hopefully tiada masalah sepanjang perjalanan kami ke Singapore...

No comments: