Thursday, January 06, 2011

Meeting Pendaftaran Pelajar Tingkatan 1

Semalam diadakan meeting utk pendaftaran tingkatan satu bagi Ketua2 Jawatankuasa yang terlibat..dipengerusikan oleh penyelaras hari Pendaftaran, Cikgu Nik Mustafa (KJ sains sosial), mesyuarat dimulakan pada jam 3 ptg..cikgu dilantik sebagai Ketua AJK Kad pelajar..Hopefully,semuanya akan berjalan dengan lancar dan sempurna hari hari pendaftaran tersebut..Student akan daftar pada hari tersebut dengan berpakaian sekolah..pendaftaran akan dimulakan pada jam 8.30 pagi..utk memudahkan pendaftaran, pastikan semua borang diisi dan membawa keperluan2 yang dinyatakan dlm surat tawaran..kepada adik2 yg bakal mendaftar,pastikan anda dah bersedia dari segi mental dan fizikal..bersedia utk berjauhan dengan ibu bapa anda..dan bersedia utk menjalani rutin2 pelajar asrama yang agak berbeza dengan rutin anda ketika di rumah...jgn ade yg home sick ok :-)

4 comments:

Anonymous said...

Cikgu,
Anak saya akan mendaftar next week. Surat tawaran baru dapat petang tadi. Nak tanya, kalau tak sempat buat medical checkup macam mana? One more thing, handphone boleh bawa tak? Sebab dalam surat tu kata tak boleh.
Okay, hope to see you next week.
Azhar
MRSM Kuantan 86-90

Cikgu Yazid said...

Mr : klu ikutkan pengumuman pengetua sebelum cuti sekolah hari tu ,hp boleh bwk-hp yg basic shj la..tp,klu dlm surat tu kate x boleh, sy pun x sure la mcmaner pulak..student yg ada skrg (form 2 n 3) memang bwk hp start tahun ni..klu mcm tu boleh x col maktab tanye tentang hal tu..ni no fon maktab : 094300615..boleh tanya sekali yg medical check up tu..ade gak parents yg still x dpt lagi surat tawaran dr HQ mara tu sehingga hari ni..

Anonymous said...

Cikgu yazid,

Saya masih mengharapkan anak saya dapat masuk ke MRSM pekan, tapi masih belum mendapat surat.
Bilakah tarikh pendaftaran yang sebenarnya,atau bolehkan saya menalipon pihak sekolah untuk semakan nama pelajar.

zawawi

Cikgu Yazid said...

En Zawawi : tarikh pendaftran adalah pd 10/1..boleh col HQ Mara utk semakan nama pelajar yg dapat offer program ni